Bila Aku Bertudung..

ketika tahun 2011..ak bekerja disebuah
kantin sekolah di seskyen 24..

nie pic paling latest aku snap..
bersama rakan satu opis.
takat ni dia aja la kawan ak dlm opis ni..
hehe

muka budak-budak macam ni la..

ishh...agak kepoyoan ler..haha


haa..boleh tikam no belakang tu..hehehe


edit2 lol..kasi best skt..^_^


entah la...muak kan tgk muka ak ni?haha

aku mencari ketennagan di tepi pantai

tarok je selendang.bukan keluar rumah pon.

yuhuu..palong kering..hehe








 Aku tau tentang tudung,,aku jugak tau tentang rambut.. Kadang2 aku bertudung,,kadang2 tidak.. sama juga,kadang2 aku tidak bertudung,kadang2 ia.. Tuhan tu maha penyayang..Sekarang aku lihat ramai dah kawan2 aku yang dahulunye seksi meksi now dah bertudung/hijab..berkenan ak tengok cantik sahaja aku tengok..mereka sudah mendapat cahaya..aku jua kena tempiasnya..moga2 hati ak pun terus terbuka dan akan merubah diri lebih bagus dari masa yang lalu...Kan seronok kalau BF kasi tudong,,berbangga je dan sejuk hati..lagi cepat rasa nak buat.tak kisah la rm5 ke,yg penting keiklasan..nampak si dia bagaikan ingin merubah kita jua..tanpa sokongan,,kita mmg lemah..jadi doa kan ak la yeah.. ^_^

No comments:

Post a Comment