Diari & Blog






Assalamualaikum..
Blog umpama diari,diari itu indah,menitip setiap kenangan masa lalu.bila di buka dan di baca semula,,pasti hati akan tercuit dikala teringat akan kisah silam..kadang2 ada yang suka dan ada juga yang duka..



Sejak umor berapakah anda menulis diari di atas kertas? kasi tau saya boleh?? ok,,saya belajar menulis diari sejak umo 13 taun. apa sahaja peristiwa yang berlaku saya akan catatkan tidak kisah la cerita dari suka ataupun sedih menghiris hati. 



Mana mungkin kita lupa akan setiap kenangan lalu kita... kalau saya kata "ada tak memori yang indah yang pernah berlaku dalam hidup kamu? tertentu kamu terpikir dan terbayang..tentu ada sejarahnya..mana mungkin tiada..cuba anda ingat kembali saat manis mu..tertentu anda akan tersenyum dikala ini..benarkan apa saya katakan??ok..jangan angan jauh sangat la yea..



Sekarang zaman IT..boleh menulis diari dalam blog..mcm saya sekarang nie..tapi,,jangan dilupa dengan cara lama itu,,itu lagi bermakna buat ku..saya masih simpan lagi diari yang sudah bertaun-taun tu..anda bagaimana? ^_^



No comments:

Post a Comment